Friday, July 11, 2008

SureNoProblem

OK. got this from some dudes blog.
Unimportant?

OK, i dunno why, but its a BM tag. O.o?
Im sorry my BM cacat, bear with me.

7 fakta tentang saya -

Saya Gemuk. XD
Saya suka lagu Jepun untuk masa ini.
Saya putih punya orang.
Saya semakin malas.
Sayasemakin naik gila.
Saya Benci ' orang kecil yang ber-annoying'. ==?
Saya tak suka baca buku Anak Bumi Tercinta. Bosan.

7 perkara menakutkan saya -

Kekalahan.
Kawan bersikap endah tak endah terhadap saya.
Komputer saya yang suka menutupkan diri.
PMR.
Orang yang benci saya.
Orang benci saya.
ketidaktahuan saya.

7 lagu buat masa sekarang -

Gila - Pelan Senang
Seluruh Tempat Minum Di Seluruh Bumi - BBK. (Budak Berjatuh Keluar)

Payung - Langit Vanilla
Pembunuhan itu - 30 Saat ke Mars
Budak Amerika - Estelle Ft. Kanye Timur
Selepas Malam -Generasi Asian Kung-Fu
Dibina Untuk Tahan - Melee

Perkataan yang selalu saya sebut -

Saya berkata terlalu banyak perkataan untuk kata yang mana saya selalu sebut.

7 perkara yang amat bernilai -

Tuhanku.
Kawan.
Keluarga.
Lagu.
Wang.
Telefon bimbit.
Dia.


7 kali pertama dalam hidup saya -

Kali pertama dapat markah B yang tinggi bagi subjek Sej. XD
Kali pertama saya melukis.
Kali Pertama saya meluahkan perasaan saya.
Kali Pertama membuat tag dalam BM...
Kali Pertama saya rasa saya akan betul pukul budak kecil itu.
Kali Pertama saya bomb kawanku, Nick.
Semua hal pun ada kali pertama lah. Haiyo..

7 orang bertuah -

Nick.
Joyce.
Theola.
Joshua.
Jessica.
Poh Leong.
Samantha.

Saya mahu tengok reaksi mereka kepada tag ini.. =).

OK, habislah.
EHHH, MESTI BACA post yang lalu..
Fin~

No comments: